Stiri

2015, cel mai bun an pentru Litoral: Rezultate record în turism, transport ?i construc?ii


Vara lui 2015 a fost cel mai bun sezon de business pentru afacerile de pe Litoral, anun?ând un 2016 cu rezultate record în turism, transport ?i construc?ii, arat? o analiz? KeysFin, realizat? pe baza datelor financiare ale firmelor din zona Dobrogea.

2015 a fost cel mai bun an pentru turismul de pe Litoral, arat? datele hotelierilor, care au raportat un num?r record de turi?ti. Au fost weekend-uri în care în sta?iunile de la Marea Neagr? s-au aflat peste 400.000 de turi?ti, num?r f?r? precedent în istoria Litoralului.  

"Dup? anii negri 2010-2011, din 2012 asist?m la o cre?tere sus?inut? a num?rului turi?tilor de pe Litoral ?i din Delta Dun?rii. Românii ?i-au reorientat cheltuielile de concedii, c?utând solu?ii alternative, iar asta s-a tradus, mai ales, prin afluen?a foarte mare de turi?ti de weekend. Acest fapt a determinat investitorii s? î?i fac? curaj ?i s? deschid? ?antiere, s? preia unit??i hoteliere, s? le modernizeze ?i, poate cel mai important, s? construiasc? altele noi", explic? speciali?tii.  
Hotel Starlight Thalasso & Spa 5*
Print E-mail

Hotel Starlight Thalasso1

Hotel Starlight Thalasso2Hotel Starlight Thalasso3Hotel Starlight Thalasso4Hotel Starlight Thalasso5

Hotel Starlight Thalasso & Spa 5*

Localizare: situat in statiunea Kizilagac, pe plaja, la 75 km de aeroportul din Antalya.

Dotari camere: aer conditionat, TV, telefon, minibar, seif, acces internet, baie cu cada, uscator de par, halat si papuci de baie, balcon.

Facilitati hotel: restaurant principal, restaurant VIP, restaurant Shelale Snack, restaurant Star Exclusive Lounge, 10 restaurante A’la Carte, 6 baruri, club de noapte, sali de conferinte, piscina interioara, piscina VIP, piscina thalasso, piscina interioara, piscina pentru copii, Aqua Park, minimarket, coafor, fotograf, cabinet medical, curatatorie si spalatorie, birou de schimb valutar, serviciu rent-a-car, sala de fitness, baie turceasca, sauna, masaj, tenis de masa, baschet, volei pe plaja, teren de tenis, bowling, biliard, teren de fotbal, loc de joaca pentru copii, miniclub, program de animatie.

Plaja: proprie, cu nisip si pietricele; prosoape, saltele si umbrele si sezlonguri gratuite la plaja si la piscina.

Tarife - plecare din Bucuresti - ultra all inclusive

Tarifele sunt exprimate in Euro/persoana/sejur

La tarifele afisate se aplica ofertele speciale:
  Tarife speciale - Oferta valabila pentru rezervari achitate integral pana la 28.02.2014.

Data plecare

Tarife speciale 28.02.2014

Tarife standard

Loc in camera dubla

Pat suplimentar

Loc in camera dubla

Pat suplimentar

29.05.2014

554

446

662

522

05.06.2014

554

446

662

522

12.06.2014

573

459

687

539

19.06.2014

581

465

697

546

26.06.2014

581

465

697

546

03.07.2014

581

465

697

546

10.07.2014

581

465

697

546

17.07.2014

581

465

697

546

24.07.2014

600

479

722

564

31.07.2014

608

484

732

571

07.08.2014

608

484

732

571

14.08.2014

608

484

732

571

21.08.2014

589

470

707

553

28.08.2014

581

465

697

546

04.09.2014

581

465

697

546

11.09.2014

581

465

697

546

18.09.2014

562

452

672

529

Copil 2-12 ani: 140 euro/sejur.

Nota

Tarifele pentru copii sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu 2 adulti.
Pentru tarife privind alte tipuri de camera sau categorii de varsta, va rugam sa contactati un reprezentant al agentiei.

Orar de zbor

Joi, 29.05-18.09.2014
Bucuresti Otopeni 07:45 - Antalya 09:35
Antalya 16:20 - Bucuresti Otopeni 18:10
Nota: orarul de zbor poate suferi modificari.
Compania: Blue Air

Servicii incluse

Transport cu avionul cursa charter (zbor direct) Bucuresti / Cluj / Bacau - Antalya si retur;
Transfer aeroport - hotel - aeroport;
7 nopti cazare;
Masa conform programului;
Asistenta turistica.

Nu sunt incluse

Taxele de aeroport si catering: 95 euro/persoana (obligatorii) ;
Asigurarea medicala si storno (optionala);
Excursiile optionale.

 



Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile din site si informatiile primite in agentie. Intotdeauna vor avea prioritate informatiile primite in agentie.